sims internet marketing

SIMS internet marketing is opgericht in 2011. Het is voortgekomen uit de behoefte van de markt, deze behoefte is de vertaalslag tussen marketing en ict. Tegenwoordig is het niet meer zo’n grote kunst om data te verkrijgen het is echter de vraag waar naar te kijken en de focus op te leggen.

Voordat SIMS internet marketing opgericht werd in 2011 lag de focus voornamelijk op optimalisatie voor website en webshops. Naar mate de tijd verstreek werd deze focus verlegd naar advertising omdat invloed op directe optimalisatie van een website of webshop een lastig proces is. De afhankelijkheid van een programmeur, de communicatie lijnen tussen verschillende afdelingen of bedrijven zorgt voor langdurige besluitprocessen welke (als men over internet praat) niet meer van deze tijd zijn.

De technologieën van bepaalde contentmanagement systemen worden steeds verfijnder afgestemd waardoor er al menig artikel is verschenen met de titel ‘SEO is dead’. Nou SEO zal nooit sterven aangezien de systemen en ontwikkelingen van de algoritmes altijd verbeterd kunnen worden. Het gaat er over uit dat je met SEO doelbewust bezig bent je site of webshop te optimaliseren voor je bezoeker. Dit is een continu proces en zal altijd blijven bestaan. De artikelen waarin men stelt dat SEO zijn tijd gehad heeft doelen vaak op de technische ‘trucjes’ welke steeds vaker tot de standaarden behoren.

Geef een reactie